Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Το come back της Μάνας Φιλενάδας

Αχ αγαπητές φίλες γκέι...
Η μαμά ξαναγύρισε κοντά σας. Δυστυχώς το κουτσομπολιό δεν σταματάει ποτέ, και μέσα από εδώ θα έχουμε την ευκαιρία να ρίξουμε πολύ θάψιμο.
Come back η Φρατέσσα στο main, come back και η μάνα στο blog της. Οι καιροί είναι δύσκολοι χρυσές μου. Έτσι αποφάσισα να πιάσω την πένα και να ξαναγράψω για λίγο καιρό.
Βέβαια η Φρατέσσα κρυβότανε τόσο καιρό και αποφάσισε να κάνει την επανεμφάνιση της την νύχτα της 23ης του Μάρτη. Και θα μου πείτε γιατί τόση εμμονή με την εν λόγω κυρία... Χρυσές μου. Θα πρέπει να καταλάβετε ότι η μάνα εκπροσωπεί την εντελώς αντίθετη ιδεολογία από αυτην της Φρατέσσας. Για εμάς χρυσές μου οι αγαπητές φίλες γκέι είναι η ζωή μας η ίδια. Δεν νομίζω να υπήρχε ποτέ η μάνα φιλενάδα χώρις αυτές των οποίων τα συμφέροντα υπηρετεί.
Στον αντίποδα η Φρατέσσα είναι το αντίπαλο δέος. Είναι η σκληρή ελληνική κοινωνική πραγματικότητα η οποία αντιμετωπίζει τους γκέι σαν παιδιά ενός κατώτερου θεού. Κι όμως καλές μου δεν είναι καθόλου έτσι. Οι γκέι έχουν μία και μοναδική θεά. Και αυτή είμαι εγώ. Και δεν είμαι ούτε κατώτερη ούτε δευτεράτζα. Αλίμονο λοιπόν χρισές μου σε όσες επιβουλεύονται τις αδερφές. Η μάνα παραμονεύει.
Αυτά για πρόλογο χρυσές μου. Επανερχόμαστε σύντομα. Φιλιά μωρά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: