Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Αχ! Και τώρα λίγη ποίηση!

Χάιδω: Το συκαλάκι το γλυκό το λένε σύκι σύκι!
              Γι' αυτό το σοροπιάζουνε μόνο στην Σαλονίκη!

Γιακουμής: Το περγαμόντο το γλυκό το λένε μότο μότο!
                      Και το γλυκό μουνάκι σου γαμώτο και γαμώτο...

Χάιδω: Το νερατζάκι το γλυκό το λένε τζάκι τζάκι!
              Γούνα φορεί ο γούναρος κι ο πούτσος σου  μουστάκι!

Γιακουμής: Την μελιτζάνα το γλυκό την λένε τζάνα τζάνα!
                     Γαμώ την θειά σου την στραβή, γαμώ σε και την μάνα!

Χάιδω: Το πορτοκάλι το γλυκό το λένε κάλι κάλι!
             Με γάμησες εφτά φορές και σου φωνάζω: πάλι!!!

Γιακουμής: Το μανταρίνι το γλυκό το λένε ρίνι ρίνι.
                      Κουράστηκε ο πούτσος μου που σε γαμάει να χύνει!

Χάιδω: Το σταφυλάκι το γλυκό το λένε λάκι λάκι!
              Γάμα καλά τον κώλο μου και το μουνί λιγάκι!

Γιακουμής: Την σουλτανίνα το γλυκό την λένε νίνα νίνα!
                     Και 'γω 'εχω μακριά ψωλή και συ ένα μουνί : ΝΑ!

Χάιδω: Απλο γλυκά εχόρτασα...θέλω καφέ ψημμένο!
              Για μαλλί πήγε το μουνί και έφυγε κουρεμένο!

Γιακουμής: Και το μαλλί το κάνανε δίμετρο κομποσχοίνι!
                     Να βλέπει ο πούτσος το μουνί, να βλέπει και να χύνει!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Το πορτοκάλι το γλυκό το λένε κάλι κάλι! Με γάμησες εφτά φορές και σου φωνάζω: πάλι!!!" Το καλύτερο σημείο!!!!

mama είπε...

θεά καλέ!
θεά!

logokrimenos είπε...

«….. Θα ήταν καλό να δώσεις ανατροφοδότηση αυτών των συναισθημάτων στον θεραπευτή σου. Αν παρόλα αυτά συνεχίσεις να μην εμφανίζεις πρόοδο και με δεδομένο ότι η γνωσιακή συμπεριφοριστική θεραπεία είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για την πλειονότητα των διαταραχών, τότε ίσως πρέπει να απευθυνθείς σε άλλο θεραπευτή» (Απαντήσεις σε μερικές συνηθισμένες ερωτήσεις γύρω από την γνωσιακή - συμπεριφοριστική θεραπεία)

Ο ke είπε… «Αναφορικά με τον κο. Taras1 ή thyma ή όπως αλλιώς εμφανίζεται προβληματίστηκα αν θα απαντήσω. Η απάντηση είναι ενίσχυση και δεν τον βοηθάει κάτι τέτοιο, τον βάζει πιο βαθιά στο πρόβλημά του. Θα επιλέξω αν μην απαντήσω όπως δεν έκανα σε δεκάδες σχόλια, γράμματα ή υπομνήματα που έπεσαν στα χέρια μου. Άλλωστε δεν με αφορά και συμπάσχω με κάποιον που θεωρεί τον εαυτό του αδικημένο από την ΓΣΘ, όπως αυτή την εφάρμοσε ο/η συγκεκριμένος/η συνάδερφος. Του εύχομαι να βρεί το δρόμο του. http://psychotherapygr.blogspot.com/2007/12/blog-post_31.html
Η ΓΣΘ δεν είναι τσελεμεντές.

Τι από τα δύο ισχύει; Στο δεύτερο, κάτι μου θυμίζει τον ….. Πόντιο Πιλάτο. Ήταν και αυτός κρυπτο-γνωσιακός συμπεριφοριστής θεραπευτής/ ψυχολόγος;

«Έχουν υποχρέωση να κάνουν λογική κριτική των επαγγελματικών πράξεων των συναδέλφων, και να αναλαμβάνουν να ενημερώνουν τους συναδέλφους και, αν χρειαστεί, τις σχετικές επαγγελματικές ενώσεις, αν τίθεται ζήτημα αντιδεοντολογικών πράξεων» (Άρθρο 3.4.5 του Μετα-Κώδικα Ηθικής της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Συλλόγων Επαγγελματιών Ψυχολόγων). Εδώ ούτε λογική ούτε παράλογη κριτική δεν κάνουν. Αν κάποια ψυχολόγος γράψει δυο λόγια, θα τα γράψει καθ’ υπαγόρευση του επόπτη, με ένα τρόπο που θυμίζει άσκηση ορθογραφίας Δημοτικού Σχολείου.



At the very least, cognitive-behavioral therapists follow a certain structure in session. They ask about the patient’s mood; make a bridge between sessions; set a specific problem-solving–oriented agenda; work toward solving specific problems; collaboratively set homework assignments (so patients can make small changes in their thinking and behavior every day); and summarize and ask for feedback at the end of sessions. If therapists are not doing these very basic things, chances are they are not practicing standard CBT. (Judith Beck, In Session with Judith S. Beck, PhD: Cognitive-Behavioral Therapy)


Στην Κύπρο έγραψαν και κάτι που δεν τολμούν οι Έλληνες συνάδελφοί τους «Ο ψυχολόγος οφείλει να γνωρίζει, ότι οι εκτιμήσεις στις οποίες προβαίνει όπως και οι ερμηνείες του, είναι σχετικές. Δεν καταλήγει σε περιοριστικά ή οριστικά συμπεράσματα, σε ότι αφορά τις δεξιότητες ή την προσωπικότητα των ατόμων, ιδίως στις περιπτώσεις που τα συμπεράσματά του μπορεί να επηρεάσουν άμεσα τη μέλλουσα ύπαρξη των ατόμων» (Κώδικας Δεοντολογίας των Ψυχολόγων, Άρθρο 19).


Συμβουλή μου για όσους ψάχνουν για γνωσιακούς θεραπευτές ή για Ιδιωτικά Μεταπτυχιακά Κέντρα Επιμόρφωσης στη Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία (θα διαφωνήσει η κυρία Σταυρούλα):
α ) Διαβάστε το νέο νόμο που ψηφίστηκε για τα Κέντρα Σπουδών και β) Ρωτήστε την Judith Beck στο info@academyofct.org • τηλ. ΗΠΑ (610) 664-1273.

Άρθρο 11

ΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

1.Τα Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών (στο εξής «Ε.Ε.Σ.») του ν.δ. της 9/9 Οκτ. 1935 (ΦΕΚ 451/35), όπως τροποποιήθηκε με τα άρθρα 15 και 16 του ν. 1966/1991 (ΦΕΚ 147 Α΄), εφόσον δεν εντάσσονται στις διατάξεις του παρόντος νόμου, υποχρεούνται να λάβουν άδεια που χορηγείται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλονται τα πρόστιμα που προβλέπονται στην περίπτωση ε΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 22 του παρόντος νόμου και διατάσσεται η διακοπή της λειτουργίας τους με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2.Κριτήρια αδειοδότησης των Ε.Ε.Σ. είναι ιδίως η επάρκεια και καταλληλότητα των υποδομών και του εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού τους. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται περαιτέρω οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για τη χορήγηση της άδειας των Ε.Ε.Σ. και τη διακοπή λειτουργίας τους, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του άρθρου αυτού.

Εγώ, έστω δεν έχω δικαίωμα να σχολιάζω, αυτοί όμως οι παραπάνω κάποιους τους … μαστίγωσαν.