Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Τι είναι gay, τι είναι στρέιτ, και τι το ανάμεσο τους?

   Μα φυσικά ο Όμηρος δεν θα μπορούσε να φανταστεί ποτέ την παράφραση αυτη...Η μαμά πάντος το τόλμησε μωρά μου!Αχ...Λοιπόν το θέμα που θα μας απασχοήσει ειναί εννοιολογικό...Η αφορμή δόθηκε από ορισμένους τίτλους profile αλλά και από τους ισχυρισμούς των ίδιων των κατόχων τους.
   Αχ μα πόσο κουλές μπορεί να είναι πιά αυτές οι αδερφές?Παρατηρείς μιά τεράστια ποικιλία από ηλίθιους ισχυρισμούς:

   1.Μπορεί να πηγαίνω με άντρες,αλλά είμαι αρρενωπός.Άρα είμαι στρέιτ.Βέβαια πίσω έχει η αχλάδα την ουρά,γιατί οι περισσότερες αυτοπροσδιορίζοντε μόνες τους. Όταν λοιπόν τις τρακάρεις από κοντά θα χάσεις κάθε ιδέα για την αρρενωπή τους εμφάνιση:βγαλμένα φρύδια,σκουλαρίκια στον αφαλό και στην δεξιά ρόγα,λίγο κονσίλερ για να μην φαίνονται τα σπυριά και πολλά άλλα.

   2.Πήγαίνω μόνο με γυναίκες αλλά που και που γαμάω και κανένα κωλαράκι.Δεν είμαι όμως gay.Αχ καλή μου πλανεμένη...Και όταν γαμάς αλλάζεις πουλί?"Μισό λέπτό να αλλάξω πουλί και έρχομαι"? Έλεος πια!

3.Ξέρετε είμαι top(=ενεργητικός).Δεν γαμιέμαι(και φουσκώνει και το στήθος τις για να δείξει πίο πειστική).Κρίμα καλή μου γιατί:"αν την βρίσκεις με τον φούστη,ο κόσμος και σένα θα πεί πούστη".

Και άλλες πολλές απόψεις έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί.
Αχ...Η κατάσταση είναι τραγική.Μην τους πεις την λέξη "πούστης"!Αφρίζουνε καλε. Γιατί όμως μωρά μου?Μήπως γιατί την λέξη αυτή την συνδέουν με την έννοια του θηλυπρεπή?Αυτό δεν εννοούν όταν λένε "πουστράκος" , "πουστράκι", "πούστικη συμπεριφορά"?Αμάν πια αυτές οι αδερφές(και με την λέξη αυτή η αδερφή έχει το ίδιο πρόβλημα)!Δεν μπόρούν λέει να ανεχτούν την θηλυπρέπεια.Λες και οι ίδιες δεν εμπίπτουν στην κατηγορία όταν οι θηλυκές τους ορμόνες βαράνε κόκκινο και τραγουδάνε 2 οκτάβες ψιλότερα από την Mariah Carrey ή κουνιούνται πιο χαριτωμένα και απ' την Britney.
   Εκεί που τα χάνει λίγο η αδερφή είναι σε αυτό: μπερδεύει την σεξουαλική προτίμηση με την συμπεριφορά. Αυτή είναι η γνώμη της μαμάς.Επομενως μωρά μου...Όταν κάνετε κάτι σεξουαλικό-σχεσιολογικό με έναν άντρα, τότε μωρά μου είστε γκέι(ή αδερφές, ή πούστιδες ή όπως αλλιώς).
   Βέβαια...υπάρχουν και οι επιμένουσες αδερφές,οι οποίες είναι τόσο ξεροκέφαλες, που θα συνεχίσουν να ισχυρίζονται ότι είναι στρέιτ. Ε λοιπόν καλές μου, τότε όταν κάνετε κάτι με άντρες,τότε δεν θα είστε παρά στρέιτ κοπέλες. Και επιτρέψτε στην μαμά να σας αποκαλεί έτσι χωρίς να παρεξηγιέστε.Αυτά προς το παρόν μωρά μου!

4 σχόλια:

suncitizen είπε...

xmmm
to thema einai na mporoume na apolambanoume ton erwta xwris na prepei na bazoume tampeles.
Apo ti stigmi pou bazeis koutakia
"str8""gay""bi""poystis"aderfi" klp
tote o allos kolaei se protupa kai fovatai na ekfrastei mipws kai tautistei me kati pou den tou aresei.
Prepei loipon o kathenas na dei poios einai kai ti mporei na dosei. Ki etsi, na organwsei swsta ti zwi tou. Ayto, omws,propothetei paideia. Omws se poio tomea exei paideia o Ellinas gia na exei edw?
H moni lusi einai na doulepsoume stin paideia kai se kamia 20ria xronia na arxisoume na exoume apotelesmata. H alli lusi einai na parameinoume tritos kosmos

mama είπε...

Αχ καλέ.Σαφώς και δεν πρέπει να βάζουμε ταμπέλες.Έλα όμως που μερικές αγαπητές φίλες βάζουνε.Αυτές εχούμε απέναντι μας καλό μου.

mama είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.